^Назад до Верху

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Дистанційне навчання - це мобільність

Дистанційне навчання - це сучасне навчання

Дистанційне навчання - це заощадження часу

Велика кількість дистанційних курсів

Дистанційне навчання - це сучасні технології

 

 

Роганов Володимир Петрович - начальник відділу супроводу дистанційного навчання.

В 1984 році закінчив Київський політехнічний інститут (інженерно-фізичний факультет).
1984 - 1999 р. працював в Холдингової компанії “Реле та автоматика” інженер - технологом та інженер –  програмістом .
З 1999 року працює у Київському державному торговельно-економічному університеті:
1999 р. - провідній інженер кафедри товарознавства та експертизи продовольчих товарів;
2002 р. - провідній інженер кафедри інформаційних технологій і систем;
2006 р. - провідній інженер-програміст ГЦІТ;
2010 р. - завідувач лабораторії дистанційного навчання КНТЕУ кафедри економічної кібернетики та інформаційних систем;
2015 р. - завідувач лабораторії дистанційного навчання КНТЕУ кафедри програмної інженерії та  інформаційних систем.

2019 р. - начальник відділу супрововоду дистанційного навчання ІОЦ ГЦІТ КНТЕУ.


Основною метою діяльності є:

побудова цілісної системи дистанційного навчання КНТЕУ; адміністрування та супровід системи дистанційного навчання.
Є автором розробок, які застосовуються у навчальному процесі  КНТЕУ:

     

123_0001old             

 

DSC_1820_

 

Беспалов Владислав Едуардович - провідний спеціаліст
В 2015р. закінчив Київський національний торговельно-економічний університет (спеціальність: економічна кібернетика, магістр)
У лабораторії дистанційного навчання працює з 2012 р.

2019 р. - відділ супрововоду дистанційного навчання ІОЦ ГЦІТ КНТЕУ.


Основною метою діяльності є

повноцінна підтримка дієздатності системи дистанційного навчання та її подальший супровід

 

 

DSC_1780_

 

Стратанович Тетяна Едуардівна - провідний спеціаліст

Закінчила факультет кібернетики  КДУ ім. Т.Г. Шевченка.  Працювала асистентом кафедри економічної  кібернетики та інформаційних систем КНТЕУ.  

2019 р. - відділ супрововоду дистанційного навчання ІОЦ ГЦІТ КНТЕУ.
Основною метою діяльності є:

web-дизайн навчальних курсів викладачів КНТЕУ; встановлення тестів;  розробка авторських дистанційних курсів;   консультування, лекції та курси для викладачів з методики створення власних дистанційних курсів та технологій впровадження в навчальний процес.

a1    

 

 

DSC_1793_

 

Безверха Ольга Василівна - провідний спеціаліст
У 2001 році закінчила Університет Історії Культур за фахом культурологія.
У 2011 Київський Інститут Менеджменту - менеджер підприємств.
У Київському Національному торговельно-економічному університеті працює з 2008 року

2019 р. - відділ супрововоду дистанційного навчання ІОЦ ГЦІТ КНТЕУ.

 

Основною метою діяльності є:

web-дизайн навчальних курсів викладачів КНТЕУ; встановлення тестів;  розробка авторських дистанційних курсів;   консультування, лекції та курси для викладачів з методики створення власних дистанційних курсів та технологій впровадження в навчальний процес.

 

DSC_1781_

 

Романенко Альона Володимирівна - технік II категорії

2019 р. - відділ супрововоду дистанційного навчання ІОЦ ГЦІТ КНТЕУ.

 

 

 

 

 

 

Скрипніченко Олександр Олегович -провідний інженер ВСАІОЦ-ГЦІТ

Працює в КНТЕУ з листопада 2003 року.
Першим проектом було створення навчального класу на базі термінального сервера Windows 2000 server.
Другим був проект антивірусного захисту мережі на базі Symantec, Kaspercky і DrWeb.
Третім - супровід веб-сервера університету на WAMP.
Четвертим - супровід веб-сервера унівеситету на базі LAMP.

 

Федоряк Руслан Михайлович- доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу

Координатор комунікації в КНТЕУ

Cертифікат "комп'ютерна техніка та програмування на ЕОМ" кваліфікація "Оператор ЕОМ
(по обробці економічної інформації)" 2001р. Київський національний університет технологій та дизайну
Свідотство про підвищення кваліфікації за категорією "викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання
ВНЗ ІІІ-І рівнів акредитації 2014 рік. НАПН УКРАЇНИ ДВНЗ" Університет менеджменту освіти"  Інститут післядипломної педагогічної освіти